התפתחויות בהתמודדות על תקציב הפרסום של קבוצת טורנדו: ל"גלובס" נודע כי בימים אלה מציגים משרדי הפרסום זרמון-גולדמן וענבר-מרחב פרזנטציות קריאטיביות בפני הנהלת החברה.
כפי שנחשף ב"גלובס", למרות פניות של משרדי פרסום להנהלת טורנדו בבקשה להתמודד על התקציב, נבחרו בעיקר אלה שרוכשים מדיה באמצעות יוניברסל מקאן. עוד נודע כי משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער, שהוצע לו להתמודד על התקציב, הודיע להנהלה כי לא יתמודד במכרז.
באומן-בר-ריבנאי, שהינו המשרד היחידי שאינו רוכש מדיה באמצעות יוניברסל שהתבקש להתמודד במכרז, הודיע כי הגיש הצעת התקשרות אך לא יציג פרזנטציות.
תקציב טורנדו יצא למכרז לאחר שהסתיימה ההתקשרות בין החברה לבין משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי. תקציב הפרסום עומד על 40 מיליון דולר במחירי מחירון, אך רבים בענף טוענים כי עקב תנאים מסחריים נוקשים הוא בעייתי מבחינה מסחרית.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.