בתוך הלו"ז הצפוף במיוחד העונה, ממשיכים אנשי קבוצת הכדורסל מכבי ת"א למצוא את הזמן לטובת התחייבויות שחתמו בתחילת העונה עם הספונסרים השונים. על-פי ההסכמים המוקדמים, התחייבה הקבוצה להעמיד את עצמה בין פעם לפעמיים בשנה לאירועים של הספונסרים הגדולים.
את השבוע האחרון ניצלה הקבוצה לשני ספונסרים גדולים שלה - שעוני עדי (500 אלף שקל בשנה) וחברת חלמיש קרמיקה (450 אלף שקל).
בביקור במפעל של שעוני עדי בקיבוץ קבוצת יבנה ערכו השחקנים סיור במפעל, והשיקו שעון קיר בגודל של כמטר וחצי קוטר עם הלוגו של הקבוצה (בתמונה). כוכב הקבוצה סופוקליס שחורציאניטיס הצטלם עם שעון יד ענק.
במשרדי "חלמיש קרמיקה" השתתפה מכבי באירוע אדריכלים להשקת קולקציית 2012. בין היתר נכנסו חלק מהשחקנים לאמבטיות בעיצוב לואי ה-14 עם רגליים בציפוי זהב 24 קארט.
ההכנסות של מכבי ת"א מהסכמים מסחריים ונותני חסות, לא כולל תאי הצפייה, מוערכות בכ-20 מיליון שקל בעונה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.