השריפה בסניף בנתניה פגעה קשות בהכנסותיה של איקאה ישראל, ואלה רשמו בשנת 2011 ירידה של 18% - ממכירות של 678 מיליון שקל בשנת 2010 למכירות של 555 מיליון שקל בלבד בשנת 2011.
המשמעות היא כי למרות המאמצים הרבים, איקאה ישראל הצליחה באופן חלקי בלבד להסיט את הקונים של החנות בנתניה לחנות בראשון-לציון.
נזכיר כי בחודש פברואר 2010 פרצה שריפה בסניף איקאה בנתניה שכילתה את הסניף, וזה צפוי להיפתח מחדש רק במארס הקרוב.
טרם השריפה ציפו באיקאה לרשום גידול בהכנסות ביחס לשנה קודמת, ולאחר השריפה קיוו בחברה כי הקונים של החנות בנתניה יעברו לקנות בחנות בראשון-לציון, אם כי כבר סמוך לאחר השריפה הבינו בחברה כי הם יספגו ירידה בהכנסות, כפי שקרה בפועל.
בתחילת חודש מארס הקרוב תיפתח מחדש החנות בנתניה למבקרים.
"בשורה התחתונה וביחס לציפיות, זו הייתה שנה מדהימה. היו כאלה שחשבו שלא יהיו קונים שיסעו מאזור נתניה לראשון-לציון, ועצם העובדה שהחנות בראשון הצליחה למצב את עצמה היא הישג עצום", אומר יו"ר איקאה ישראל, רון הדסי.
בעוד כשנתיים צפויה איקאה ישראל לחנוך חנות שלישית בקריית-אתא. באיקאה נושאים כעת עיניים לחודשים הקרובים ומצפים לראות כיצד תשפיע פתיחתה המחודשת של החנות בנתניה על החנות בראשון-לציון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.