ניצחון שני לקבוצת אדלר-חומסקי בתוך יומיים: הקבוצה בהובלת חברת-הבת LEAD זכתה במכרז על תקציב הפרסום של חברת הביטוח AIG - כך נודע ל"גלובס". על התקציב התמודד גם משרדי הפרסום ברוקנר-נטע-יער וראובני-פרידן.
משרד הפרסום זרמון-גולדמן, המטפל מזה 7 שנים בתקציב, לא הוזמן להתמודד במכרז.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של AIG עמד ב-2010 על כ-25.7 מיליון דולר במחירי מחירון. ב-2011 קטן התקציב וירד לכ-17.3 מיליון דולר במחירי מחירון.
תקציב הפרסום של AIG מטופל מאז 2004 במשרד הפרסום זרמון-גולדמן. עד אז טופל התקציב במשרד צרפתי-שטרנשוס-זמיר (כיום יורו ישראל), אך בהוראת החברה הבינלאומית הוצא למכרז. התקציב עורר אז עניין רב, והתמודדו עליו משרדים כגון ראובני-פרידן, באומן-בר-ריבנאי, גלר-נסיס ו-JWT ישראל.
חלק ניכר מתוך הזמן שבו מחזיק זרמון-גולדמן בתקציב AIG, מוביל את פרסומי החברה השחקן אבי קושניר, שקיבל את תפקיד הפרזנטור ב-2006. למרות שמדובר במותג אמריקני, הוחלט בחברה לשלב דווקא אותו כדי שישדר ערכים של אמינות, יושרה ודיבור לקהל הישראלי בגובה העיניים. בהמשך הצטרף אליו כפרזנטור השחקן-בדרן מוני מושונוב.
בשנה האחרונה חלו בהנהלת AIG מספר שינויים שיש להניח שהשפיעו על ההחלטה לצאת למכרז על תקציב הפרסום. בין השינויים המשמעותיים ניתן למנות את מינויו של אורי שמואלי, לשעבר משנה למנכ"ל בית ההשקעות מגדל שוקי הון וראש מערך השיווק והמכירות, שמונה לתפקיד משנה למנכ"ל AIG, ומיכל רביב, שהייתה מנהלת התקשורת השיווקית בפסגות, ומונתה לסמנכ"ל השיווק ב-AIG.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.