גיא בר, מנהל הקריאייטיב הראשי של משרד הפרסום גיתם, פורש מתפקידו. בר היה אחראי על ניהול הקריאייטיב בגיתם במשך 5 שנים. בשנתיים הראשונות שימש כסמנכ"ל קריאייטיב, ובהמשך קודם לתפקיד המשנה למנכ"ל. בר צפוי להישאר במשרד עד למינויו של מחליף.
לאורך השנים, ביחד עם מיכל המאירי, מנכ"לית המשרד, הצליח בר לייצר שינוי בקריאייטיב של המשרד.
אמנם גם בשנים הקודמות לכהונתו התיימרו בגיתם להתייצב בחזית הקריאייטיב, אך תחת ניהולו עשה המשרד "קפיצת מדרגה". ב-2009 זכה המשרד במקום השני בתחרות הפרסום קקטוס הזהב, וב-2011 הוא זכה בסוכנות השנה בתחרות - בעיקר תודות להצלחות של קמפיין "הובה בובה" שאף היה קמפיין השנה.
כמו כן, משמש בר בשנתיים האחרונות בתפקיד יו"ר ועדת תחרות קקטוס הזהב, בהן היה אחראי על הכנסת שתי קטגוריות חדשות לתחרות: אינטגרייטד וקראפט. בנוסף, הוא מכהן כשופט בתחרויות פרסום נוספות בארץ ובעולם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.