באומן-בר-ריבנאי זכה בתקציב הפרסום של חברת ביטוח ישיר - כך נודע ל"גלובס". בישורת האחרונה גבר באומן על משרד הפרסום מקאן-אריקסון. עוד קודם לכן נשרו מהמכרז גלר-נסיס ושלמור-אבנון-עמיחי שהחזיק עד כה בתקציב.
לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, היקף תקציב המותג ביטוח ישיר עמד ב-2010 על 21.6 מיליון דולר (במחירי מחירון). בשנת 2011 גדל התקציב ועמד על 26.4 מיליון דולר (במחירי מחירון).
המכרזים של ביטוח ישיר עורר עניין רב בענף הפרסום בשבועות האחרונים. מדובר בתקציב גדול, עתיר-טלוויזיה, שנמצא באוויר לאורך כל השנה. חשיבות נוספת לגבי ביטוח ישיר היא שהחברה מאפשרת מוטת כנפיים קריאטיבית למי שמטפל בה.
רענן סעד, המשנה למנכ"ל ביטוח ישיר, אישר את הידיעה וביקש להודות לשלמור-אבנון-עמיחי על השנים בהן ליווה המשרד את ביטוח ישיר במסירות ובמקצועיות רבה ועל תרומתו למובילות של המותג.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.