תקציב הפרסום של רשת דומינו'ס פיצה יוצא למכרז. התקציב טופל עד עתה במשרד הפרסום זרמון-גולדמן.
נראה כי ההחלטה לבחון אפשרות התקשרות עם משרד פרסום חדש נובעת מהפרידה של שני השותפים שהרכיבו עד אתמול את משרד הפרסום זרמון-גולדמן - אילון זרמון והדר גולדמן.
ל"גלובס" נודע כי פניות ראשוניות נעשו למשרדי הפרסום מקאן-אריקסון ובאומן-בר-ריבנאי. נראה כי ברשת יאפשרו גם לאילון זרמון להתמודד עת התקציב במסגרת המתכונת החדשה של משרד הפרסום שלו.
תקציב הפרסום של דומינו'ס פיצה מטופל מאז 2005 במשרד זרמון-גולדמן, לאחר שהועבר אליו ממשרד הפרסום ענבר-מרחב.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של דומינו'ס פיצה עמד ב-2011 על כ-6 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-8 מיליון שקל במחירים ריאליים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.