רשת הפייסבוק סוערת בימים האחרונים בעקבות פרסום שהעלה גולש ישראלי שמתגורר בארה"ב (ניו-ג'רזי) בשם יואב רוקח פן, לפיו חטיף השוקולד "פסק זמן" של שטראוס-עלית נמכר בארה"ב ב-69 סנט - לעומת 6.3 שקלים (!) ברשת מגה הישראלית.
התמונה זכתה ליותר מ-3,000 שיתופים ועוררה תגובות סוערות ברשת החברתית.
במשרד יחסי הציבור של שטראוס אמרו היום (ו') ל"גלובס" כי "אנחנו מוכרים את 'פסק זמן' במחיר לקמעונאי של 3.4 שקלים, וממליצים לרשתות השיווק למכור את המוצר הפופולרי במחיר של 5.25 שקלים. אנחנו לא קובעים את המחיר לצרכן, ורשתות השיווק מוכרות אותו באיזה מחיר שהן רוצות".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.