רונן ברקה ימונה למנכ"ל שפ"מ (שידורי פרסומת מאוחדים) - כך נודע ל"גלובס". ברקה יחליף בתפקיד את אברהם פרחי, ששימש עד עתה כמנכ"ל. פרחי, שהוא גם בעלי שפ"מ, יישאר מעורב בחברה אך בתפקיד יו"ר פעיל.
ברקה, איש תקשורת ותיק, אייש שורה של תפקידים באמצעי התקשורת השונים, בהם תפקיד סמנכ"ל שיווק ב"ידיעות אחרונות" וסמנכ"ל ערוץ 10. ברקה היה ממקימי חברת לוגיה ששימשה במשך מספר שנים כחברת התוכן של סלקום, ובהמשך מונה למשנה למנכ"ל ואחראי על שיווק, קידום ופיתוח עסקי בנגה תקשורת.
שפ"מ הוקמה לפני כ-18 שנה, והיא מנהלת את הפעילות המסחרית של תחנות הרדיו של קול ישראל השייכות לרשות השידור.
בשנתיים האחרונות ידעה החברה משברים בהתנהלותה מול רשות השידור, זאת לאחר שב-2010 הוציאה מבקרת הפנים של הרשות דוח חמור על ההתנהלות בין שפ"מ לרשות השידור.
כחודש לפני פרסום הדוח הגישה רשות השידור תביעה בסך 100 מיליון שקל ובה טענות על כסף שהיה צריך להגיע אליה לכאורה משפ"מ. בעקבות הדברים ביקשה רשות השידור לצאת למכרז חדש למכירת פרסום בקול ישראל.
במקביל, לאחר פרסום המכרז, פנתה שפ"מ לבית המשפט בטענה כי קיום המכרז אינו תקין, וכי הליך הפרידה ממנה לא חוקי.
בסופו של דבר חזרה בה רשות השידור מכוונתה, והצדדים חתמו על חוזה חדש.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.