מכרז הפרסום של קופת-חולים מאוחדת הולך ומסתבך: ל"גלובס" נודע כי ועדת המכרזים של הקופה מצאה פגמים בהצעות של כל משרדי הפרסום שניגשו למכרז.
במכתב בו פנתה ל-9 המשרדים שמתמודדים במכרז - ענבר-מרחב, יורו ישראל, שמעוני-פינקלשטיין-ברקי, רגב-קוויצקי, דרורי-שלומי-שקד, GPS ארועטי-ברמן, שטרית מדיה גרופ, באומן-בר-ריבנאי ו-JWT ישראל - הודיעה להם הקופה כי ועדת המכרזים "מצאה ליקויים בכל אחת מההצעות שהוגשו".
למרות שלכאורה יכלו בקופה לפסול שוב את המכרז על רקע זה, העדיפה ועדת המכרזים לפרט לכל אחד מהמשרדים את הליקויים שנפלו בהצעותיו ולבקש לתקן אותם. רוב הליקויים שהתגלו הם במסגרת הצעות המדיה.
תקציבי הפרסום של קופות-החולים נגזרים על-פי מפתח חברים לקופה, כשעבור כל חבר מותר להוציא סכום מסוים. כנגזרת מכך, התקציב הגדול ביותר הוא של שירותי בריאות כללית, המטופל ברובו במקאן-אריקסון. החלק הקטן יותר מטופל בראובני-פרידן. תקציב זה עומד על כ-8 מיליון שקל בשנה.
התקציב השני בגודלו הוא של מכבי שירותי בריאות, והיקפו מוערך ב-6 מיליון שקל. תקציב מאוחדת הוא הקטן ביותר ועומד על-פי ההערכות על 6 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.