ערב החג תפס גם אותי עם רשימת קניות ומיאוס בלתי נסבל מהתורים. אז כשחברים סיפרו על אתר הקניות של שיווק השקמה, קפצתי על ההזדמנות. בעמוד הבית התבקשתי להכניס את מספר המיקוד ובביטחון מוגזם הקלדתי את חמש הספרות רק כדי לקבל כתף קרה: "המיקוד אינו בטווח השירות". זה יכול היה להיות הגיוני למדי, אם המשלוחים לא היו מגיעים לרחוב הסמוך. "זה לא עניין של מיקוד", מסביר רמי לוי. "פשוט נרשמו יותר מדי לקוחות". מה שנקרא, צרות טובות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.