חברת טמבור מוציאה את תקציב הפרסום שלה למכרז - כך נודע ל"גלובס". התקציב טופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי. על-פי יפעת בקרת פרסום, ב-2011 פרסמה החברה בהיקף של 2.5 מיליון דולר במחירי מחירון.
בין היתר פנתה החברה למשרדי הפרסום מקאן-אריקסון, אדלר-חומסקי, באומן-בר-ריבנאי, גיתם, ברוקנר-נטע-יער ו-JWT. פנייה נעשתה גם ליהושע TBWA ולגליקמן-נטלר-סמסונוב, שלא ישתתף במכרז כיוון שהוא מטפל בתקציב נירלט.
עוד נודע כי המכרז לא יכלול מצגת קריאייטיב, אלא רק אסטרטגיה ותנאים מסחריים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.