מיקי חיימוביץ', שפרשה ביוני 2011 מהגשת מהדורת חדשות ערוץ 10, תשמש כפרזנטורית לפרסום פעילות של המותג ביטוח ישיר - כך סוכם בין הצדדים בתקופה האחרונה. על המגעים בין הצדדים פורסם לראשונה ב"גלובס".
למרות שלכאורה מדובר בפעילות של המותג ביטוח ישיר, המטופל בבאומן-בר-ריבנאי, את הקמפיין המדובר יוביל משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב.
הסיבה לכך נעוצה בעובדה שההחלטה על יציאה לפעילות זו התקבלה עוד בתקופה שבה שלמור-אבנון-עמיחי היה משרד הפרסום של ביטוח ישיר. בין שלמור לגליקמן נערך מכרז על פעילות זו, וגליקמן זכה במכרז עם ההצעה להביא את חיימוביץ' כפרזנטורית. בעת שבאומן זכה במכרז על ביטוח ישיר, הפעילות כבר הייתה אצל גליקמן כעובדה מוגמרת.
על-פי הערכות, מדובר בקמפיין לפעילות בתחום ביטוח חיים של החברה, וחיימוביץ' תשתכר 2.5 מיליון שקל לאורך 3 שנים.
כל הצדדים סירבו להגיב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.