תקציב הפרסום של חברת האחזקות שלמה SIXT שבשליטת שלמה שמלצר עובר למשרד הפרסום יהושע TBWA - כך נודע ל"גלובס".
נראה כי בקבוצת שמלצר לא רואים בעיה בהתקשרות עם משרדי פרסום המטפלים במותגי רכב שאינם נמנים עם מותגי החברה. משרד הפרסום יהושע TBWA מטפל מזה שנים ארוכות בתקציב הפרסום של טויוטה.
בשנה האחרונה עשתה שלמה SIXT מהלכים שיווקיים רחבי-היקף. החברה העלתה למשך חצי שנה קמפיין תחת הסיסמה הקבועה שלה "תמיד כן". כל סרטון טלוויזיה עסק בפעילותה של חברה אחרת בקבוצה: ליסינג תפעולי, ליסינג פרטי, השכרת רכב, מכירת רכב, מוסכים ושירותי דרך וביטוח.
תקציב שלמה SIXT טופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום ארועטי-ברמן GPS.
קבוצת שמלצר חרגה בשנים האחרונות מהטיפול בתחום הליסינג והפכה לחברה המשווקת מכוניות. עם זאת, ארועטי-ברמן GPS לא הרוויח מהפעילויות הנוספות שאליהן נכנסה החברה: כך למשל, כשקיבל שמלצר את שיווק המותג אופל, יצאה החברה למכרז על התקציב, ובסופו של דבר מי שזכה בתקציב אופל היה גיתם BBDO.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של שלמה SIXT עמד בשנת 2011 על 9.4 מיליון דולר במחירי מחירון. במחירים ריאליים מדובר בתקציב של כ-3 מיליון דולר.
בקבוצת שמלצר אישרו את הידיעה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.