חברת האינטרנט בבילון דיווחה היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2012. הכנסות החברה הסתכמו בכ-113 מיליון שקל, גידול של כ-242% בהשוואה לכ-33 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
הוצאות פרסום, שיווק ומכירה הסתכמו ברבעון זה בכ-86 מיליון שקל, בהשוואה לכ-20 מיליון שקל ברבעון המקביל, ולכ-47 מיליון שקל ברבעון הקודם. רוב ההוצאה נובעת מהשקעה ברכישת לקוחות חדשים, ההוצאה נרשמת באופן מידי בדו"ח רווח והפסד, בעוד ההכנסות מופקות על פני תקופה.
להערכת החברה, נכון ל-31 במארס גדלו ההכנסות שטרם הופקו מלקוחות חדשים (לקוחות שהוצאות רכישתם כבר נרשמו אך ההכנסות יוכרו רק בהמשך), לכ-86 מיליון שקל בהשוואה לכ-50 מיליון שקל בסוף 2011. רוב ההכנסות יוכרו במהלך שנת 2012.
הרווח התפעולי ברבעון הסתכם בכ-17.1 מיליון שקל, גידול של כ-250% בהשוואה ל- 4.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי הסתכם ברבעון בכ-14.4 מיליון שקל, גידול של 243% בהשוואה ל-4.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
יתרת המזומנים של החברה נכון לסוף הרבעון הסתכמה בכ-42 מיליון שקל.
אלון כרמלי מנכ"ל בבילון , מסר כי "כמות המבקרים באתרי בבילון ממשיכה לצמוח, אנחנו נמנים כיום על 45 האתרים המובילים בעולם, עם למעלה מ-50 מיליון מבקרים ייחודיים ביום. יחד עם ההשקעה בהגדלת בסיס הלקוחות אנחנו שומרים על רווחיות יפה, ומפתחים מנועי צמיחה חדשים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.