ניופאן מוציאה לדרך את המכרז על תקציב הפרסום: ל"גלובס" נודע כי על תקציב המותג טושיבה של הקבוצה יתמודדו משרדי הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ובאומן-בר-ריבנאי.
עד כה טופל המותג במשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, שקיבל הזמנה להתמודד גם במכרז הנוכחי אך בחר שלא לעשות כן. גם משרד הפרסום גיתם BBDO הוזמן להשתתף במכרז אך בחר שלא לקחת בו חלק.
במקביל למכרז, מתוכנן בעתיד לעבור המותג האייר (ששייך לקבוצת ניופאן) ממשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, וזאת לאור העובדה שטורנדו, לקוח אחר של באומן, צפוי להיכנס לפעילות בקטגוריית מוצרי החשמל הלבנים.
קבוצת ניופאן פרסמה בהיקף של 9 מיליון דולר בשנת 2011, במחירי מחירון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.