"כדי להתמודד עם המחסור הצפוי בחשמל בחודשים הבאים, סביר שחברת החשמל תיאלץ לבצע מדי פעם הפסקות חשמל במקומות שונים בארץ, לפרקי זמן של כשעה ולעיתים אף יותר מכך. אורך ההפסקה ומשכה תלויים בהיקף המחסור", כך כותב אשר דהן , סמנכ"ל לקוחות של חברת החשמל, בפנייה לציבור בישראל. בחברה חוששים מ'בצורת חשמל' בחודשי הקיץ הקרוב.
דהן מבקש מהלקוחות לשתף פעולה עם חברת החשמל ולהימנע משימוש במכשירי חשמל בעלי הספק גבוה בשעות העומס בחודשים הקרובים. לדבריו, שיתוף הפעולה של הלקוחות יצמצם את בעיית המחסור בחשמל ואף ימנע אותה.
"בכל העולם, וגם בישראל, כאשר אין התאמה בין הביקוש לחשמל לבין ההיצע באותה נקודת זמן - מתמודדים עם הבעיה באמצעות הפחתת העומס במערכת החלוקה", כותב דהן. "הפסקות החשמל הללו נועדו להבטיח את שרידותה של מערכת החשמל הארצית", לדבריו.
בחברה טוענים כי היא עושה כל שביכולתה למנוע הפסקות חשמל, ונערכת לצמצם ככל שניתן את המחסור הצפוי בחשמל. החברה תעדכן לגבי הפסקות החשמל צפויות באתר האינטרנט שלה וכן במרכזי השירות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.