תקציב הפרסום של בנק אגוד יוצא למכרז. הבנק פנה למספר משרדי פרסום, ביניהם ברוקנר-נטע-יער, LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי, לעומק התודעה ודרורי-שלומי-שקד.
המשרד הזוכה יתחיל לעבוד על התקציב ברבעון האחרון של השנה, מתוך מטרה לעלות בקמפיין ראשון כבר בינואר 2013.
לא ברור עדיין מי מבין המשרדים שהוזמנו להשתתף אכן ייקח חלק בהתמודדות, שכן בענף מודעים לקשר האישי-מקצועי הארוך בין יורם דרורי, מבעלי דרורי-שלומי-שקד, עם מנכ"ל בנק אגוד, חיים פרייליכמן, עוד מתקופת פעילותו כמנכ"ל אדנים ובנק טפחות.
יצוין כי רוב משרדי הפרסום בעשירייה לא יכולים לקחת חלק בהתמודדות על התקציב בשל טיפול בתקציבים מנוגדי אינטרסים.
בחודשים האחרונים תקציב בנק אגוד הופקד זמנית בידי משרד הפרסום לעומק התודעה, וזאת לאחר שהופסקה ההתקשרות עם גלר-נסיס. לעומק התודעה מטפלים במקביל בתקציב האינטראקטיב של הבנק.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של הבנק עמד ב-2011 על כ-8.8 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-3 מיליון דולר במחירים ריאליים. מתחילת השנה פרסם בנק אגוד בהיקף של כ-3.5 מיליון דולר במחירי מחירון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.