בקשה לתביעה ייצוגית נגד רשת שופרסל בסך 144 מיליון שקל הוגשה היום (א') לבית המשפט המחוזי בתל-אביב, באמצעות משרד עורכי הדין גורן-טפירו, בטענה כי החברה מחייבת בפועל את הצרכן במחירים גבוהים מאלה המופיעים באתר האינטרנט בעת רכישת מוצריה.
בתביעה נכתב כי שופרסל מחייבת בפועל במחיר גבוה משמעותית מסכום הקנייה המקורי, בפער ממוצע של כ-10% לרעת הצרכן. התובעים טוענים להטעיית צרכנים, הפרת חובת הגילוי והפרת חובת סימון מוצרים לפי חוק הגנת הצרכן.
לטענת התובעים, עמרי נחום ורביד ברנר, ההפרש לרעת הצרכן מגיע במקרים רבים לעשרות אחוזים מסכום הקנייה. מוצרים שפורסמו באתר שופרסל במחיר מבצע מסופקים בסופו של דבר ללקוח במחיר מלא, ללא הודעה מוקדמת. לקוחות שבודקים את החשבונית בעת קבלת המשלוח, מגלים את הפער לרעתם בהפתעה מוחלטת.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.