סודהסטרים , המייצרת מערכות להכנת משקאות מוגזים, סיכמה היום (ד') את הרבעון השני עם הכנסות שיא של 100 מיליון דולר וגידול של 44% ברווח הנקי ל-9.5 מיליון דולר אותו מייחסת החברה לגידול במכירות בעיקר בארה"ב - שם היא החלה למכור את מוצריה ברשת הקמעונאות הגדולה - וול-מארט.
הכנסותיה של החברה ברבעון השני צמחו בכ-49% והסתכמו ב-103 מיליון דולר, בהשוואה ל-69.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות החברה בארה"ב זינקו ב-109% ל-30.7 מיליון דולר, בהשוואה ל-14.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, כאשר הכנסותיה באירופה צמחו ב-25% ל-54 מיליון דולר.
גם בשורה התחתונה החברה הפתיעה לטובה ורשמה רווח נקי מתואם של 10.9 מיליון דולר או 52 סנט למניה, לעומת 7.9 מיליון דולר או 38 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי הסתכם ב-9.5 מיליון דולר או 45 סנט למניה, לעומת 6.6 מיליון דולר או 32 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד. קרי, גידול של 43.9% ברווח.
ומה באשר לעתיד? החברה צופה גידול של כ-40% בהכנסות לשנת 2012 כולה וגידול של 55% ברווח הנקי לכ-42.6 מיליון דולר, זאת בהשוואה לרווח נקי של 27.5 מיליון דולר בשנת 2011.
סוהסטרים מציינת כי מספר המכשירים שנמכרו ברבעון השני של השנה גדל ב-20% ל-764 אלף ואילו מכירות מילוי הגז צמחו ברבעון השני ב-25% ל-4.2 מיליון יחידות. מכירות הסירופים השונים צמחו ב-19% ל-7.2 מיליון יחידות.
"אנו מאוד מרוצים מכך שלראשונה חצינו את רף ה-100 מיליון דולר הכנסות ברבעון. לגידול בהכנסות תרמו הן המוצרים השונים והן הגיאוגרפיות השונות, כאשר ארה"ב הפגינה חוזקה מיוחדת", אמר דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודהסטרים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.