אחרי מספר שנים, ובעקבות הוראת משרד התחבורה, יעלה היום (ד') בירושלים קמפיין שילוט אוטובוסים המשלב תמונות של נשים. הקמפיין הוא עבור תנועת "הירושלמים".
אוהד גבלי, מנכ"ל חברת הפרסום כנען, אמר כי "למרות החשש מוונדליזם שהופנה בעבר כלפי אוטובוסים בעקבות פרסומים מסוג זה, החלטנו להיענות לבקשת תנועת 'הירושלמים', מתוך תקווה כי כל הצדדים יגלו סובלנות ורגישות אחד כלפי השני".
בחברת כנען מדיה בתנועה מציינים כי קמפיינים בכיכוב נשים הותקפו בעבר על-ידי גורמים קיצוניים, ונוצר נזק כלכלי כבד בעקבות השחתת אוטובוסים.
יש לציין כי לפני כ-8 חודשים פנתה עמותת "הירושלמים" לבג"ץ בכדי שיסדיר את הנושא, וכרגע נדון העניין עדיין בבית המשפט.
על אף שטרם הוכרע העניין בבג"ץ, כנען החליטה להעלות את הקמפיין, בין היתר לאור עמדת משרד התחבורה בעניין, כפי שהוגשה לבית המשפט.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.