לאחר שהתגברות התחרות בשוק הסלולר כירסמה ברווחיות של החברות הגדולות, כעת נודע כי גלי ההדף של תחרות זו הגיעו גם לשוק מיקור החוץ המעסיק אלפי עובדים ומספק לחברות הסלולר מוקדי שירות. פלאפון, אחת מחברות הסלולר הותיקות, המעסיקה אלפי מוקדנים, החליטה להפסיק את ההתקשרות שלה עם מספר חברות למיקור חוץ כחלק מצעדי ההתייעלות שלה.
חברת הסלולר הגדולה החליטה לסיים את החוזה עם חברת תיקשוב, שהעניקה לפלאפון יותר מ-20 עמדות שירות, ובמקביל החליטה לסיים את ההתקשרות עם חברת "כל יכול" המעסיקה יותר מ-90 עובדים בעלי מוגבלויות.
בשתי החברות כ-200 עובדים שמשמשים בתור נציגי שירות של חברת הסלולר, אך מאחר והם נחשבים לעובדי קבלן ולא עובדים ישירים של פלאפון, לא ברור מה יעלה בגורלם.
מפלאפון נמסר בתגובה: "פלאפון נפרדת בצער מעובדי ׳כל יכול׳, אשר עמם עבדנו בארבע השנים האחרונות ועמם היינו שותפים בהקמת המוקד ובהכשרת עובדיו. בעקבות החרפת הרגולציה והצורך בהמשך ביצוע מהלכי התייעלות, נאלצנו לסיים התקשרות עם מוקדי שירות חיצוניים, בכללם גם מוקד ׳כל יכול׳. פלאפון תעשה כל שביכולתה על מנת לסייע לעובדי ׳כל יכול׳ להשתלב במוקדי שירות אחרים במשק הישראלי".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.