רשת שופרסל הפסיקה לרכוש טונה משתי החברות המובילות בשוק: סטארקיסט של חברת דיפלומט וטונה ויליגר של קבוצת נטו. הרקע להפסקת ההתקשרות הוא דרישת החברות להעלאת מחיר. מותגי שתי החברות אינם נמכרים ברשת, ואת מקומם תפס FILTUNA, מותג של יצרן מבאר-שבע.
לדברי מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן, שני המותגים לא ישובו למדפי הרשת לפני החגים. היעדרות ממדפי הרשת הגדולה בישראל היא ללא ספק מכה לחברות.
אברכהן טוען כי "חומרי הגלם של הטונה עלו, והחברות הודיעו כי לא יספקו סחורה אם לא נאשר עליית מחיר. בימים טובים, כשנהנינו, סטארקיסט וויליגר נהנו איתנו, וכשאנחנו סופגים בימים אלה, גם הן צריכות לספוג איתנו. שופרסל ספגה את המחאה בסכומי-עתק".
- כמה זמן המותגים האלה לא ברשת?
"כבר הרבה זמן הם לא במדפים שלנו. נתנו לספק קטן עדיפות והגדלנו את ההזמנות. אחרי החג נדבר איתם שוב".
- הרשתות האחרות אישרו העלאת מחיר לסטרקטיסט ולוויליגר?
"ברור. מי שלא אישר, לא סיפקו לו סחורה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.