הנה סיפור מקומם עם סוף אופטימי: לפני כמה חודשים גילה א' שמישהו עקץ אותו וביצע רכישות על חשבון כרטיס האשראי שלו. פנייה ראשונה נעשתה לחברת כרטיסי האשראי, לאומי קארד, שם התגלה הסיפור לפרטיו: פרטי הכרטיס סופחו לשם בית העסק של הגנב, וזה עשה בעיקר עסקות קטנות מדי חודש, וגם העביר את הוראת הקבע של חיובי הוט שלו לכרטיס.
תלונה הוגשה במשטרה, לאומי קארד חסמו את הכרטיס והחזירו את כל הכסף שנגבה חצי שנה אחורה. אלא שבפנייה להוט השתנה הטון.
במשך חודשים התנהל א' בשיחות מול הוט, ובסוף התהליך יידעו אותו שלא יוכלו להחזיר לו את החוב, מפני שיש סיכוי שהכרטיס ניתן לבעל החוב מרצונו של א'.
בלאומי קארד יעצו לו לפנות לאמון הציבור, ארגון ללא מטרות רווח ששם לו למטרה "להנחיל כללים המבוססים על הגינות ויושרה, שיתרמו לרווחת הצרכנים ובתי העסק ההגונים כאחד". התלונות מוגשות בדואר או באינטרנט, וכך מילא א' טופס ברשת ושלח אותו.
בתוך ימים מספר החל התהליך: אמון הציבור פנו להוט בפניות רגילות, ואחרי זמן מה עברו לאיומים בנקיטת צעדים משפטיים. לאורך כל התהליך ובכל פנייה נשלח עותק גם לא'.
אחרי 3 חודשים הגיעה שיחת טלפון צוהלת מהוט, ובה הודיעו לו כי בתוך 14 יום יקבל את כל הכסף שנגנב ממנו, "כמחווה לשנה החדשה".
בהוט בחרו שלא להגיב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.