עוד לא יבש הדיו מעל הודעתה של קבוצת אסם כי בכוונתה להעלות מחירים, החברה המרכזית למשקאות קלים (קבוצת קוקה-קולה ישראל) מכריזה היום (ה') על העלאת מחירים של מוצרי החברה, בשיעור ממוצע של 5.7%.
קוקה-קולה ישראל מחזיקה במותגי המשקאות המובילים בארץ, ובהם קוקה-קולה, דיאט קולה, קולה זירו, ספרייט, פריגת ואחרים. בנוסף מחזיקה החברה במספר מותגי בירה ובראשם קרלסברג, וזאת באמצעות מבשלות בירה ישראל, וכן מחזיקה בבעלות מלאה על חברת טרה.
מהחברה המרכזית למשקאות נמסר: "בעקבות העלייה הדרסטית במחירי התשומות, אנו מעדכנים את המחירון שלנו בשיעור של עד 5.7%. חשוב לציין כי ב-5 שנים האחרונות עלה מדד המחירים הכללי ב-16.2%, מדד מחירי המזון ללא ירקות ופירות עלה ב-20%, בעוד מחיר המחירון של מוצרינו לקמעונאי עלה ב-11.2% בלבד (בקבוק 1.5 ליטר).
"המחירון החדש ייכנס לתוקפו בעוד 30 יום, ב-4/11/12. העדכון הנוכחי אינו כולל את מוצרי טרה, בירות (למעט מאלטי), פיוז טי 1.5 ליטר, פריגת אושן ספריי, סירופ פריגת, יין תבור, סמירנוף אייס וקינלי סודה 1.5 ליטר".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.