הלם בחברות הסלולר בעקבות המבצע של גולן טלקום. "מדובר במבצע שבמסגרתו נשברו שיאים חדשים לגבי מחירי הסלולר בשוק הישראלי", אומרים גורמים בכירים בקרב התעשייה הסלולרית.
גורמים בכירים הגדירו את המבצע של גולן טלקום כ"פרפורי גסיסה שמטרתו לגייס כמה שיותר מנויים, על מנת שיהיה אפשר למכור את העסק במחיר גבוה ככל שניתן, היות וברמות המחיר האלה ברור שגולן טלקום מפסידה כסף".
לדברי אותם בכירים, "ספק אם ב-99 שקל גולן טלקום מרוויחה כסף, לכן על אחת כמה וכמה במחיר של 49 שקל לחודש".
בצד הביקורת על המבצע אומרים בתעשייה כי גולן טלקום עושה קניבליזציה למנויים שלה, משום שמנוי ששילם לפני יומיים 99 שקל נפגע, והתוצאה היא שהוא עשוי לנטוש את גולן ולעבור אליה שוב רק כדי להצטרף למבצע.
"זהו מהלך מסוכן שמצביע על אובדן עשתונות ובניגוד גמור להבטחות של גולן טלקום ללקוחות שלו", אומרים גורמים בענף.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.