כוהנת הבישול והעיצוב האמריקנית מרתה סטיוארט החליטה לסגור את המגזין שבבעלותה, "Whole Living". דובר חברת מרתה סטיוארט מסר כי הגיליון שיופץ בחודש ינואר 2013 יהיה האחרון שייצא לאור. עם זאת, הוא הוסיף כי התוכן של המגזין ימשיך להיות מפורסם בזרועות הדיגיטליות של הקבוצה.
בתחילת נובמבר נודע כי החברה שוקלת למכור את המגזין לקבוצת מדיה אחרת, וזאת כחלק מהמאמצים להקטין את הפעילות ולהתרכז בפלטפורמות הדיגיטליות. ההודעה הנוכחית מחזקת את ההערכה כי לא התקבלה הצעה אטרקטיבית מספיק עבור המגזין.
משמעות הסגירה היא כי החברה תפטר 65 מתוך 70 העובדים במגזין. המהלך הזה מצטרף לאיחוד מגזינים אחר בתוך הקבוצה, במסגרתו המגזין "Everyday Food" יפסיק להופיע באופן עצמאי ויצורף כמוסף בתוך המגזין הראשי - "Martha Stewart Living".
במסגרת חיזוק הפעילות הדיגיטלית החלה החברה גם להעשיר את כמות תוכני הווידיאו של הקבוצה ברשת, וזאת על חשבון השקעה בתוכן עבור הטלוויזיה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.