חברת פפסי בחרה בזמרת האמריקנית ביונסה כפרזנטורית המובילה של המותג. לדברי החברה, "פפסי מתחברת עם ביונסה על מנת לפתח תוכן חדש, שיעניין מעריצים וצרכנים באופן שישרת את שני המותגים".
על-פי דיווחים, היקף החוזה עומד על 50 מיליון דולר. ביונסה צפויה להופיע בין היתר במודעות פרינט ובכרזות פרסום שיוצבו ברשתות השיווק. בתחילת 2013 היא תחל את הקמפיין הטלוויזיוני שיהיה חלק ממסע הפרסום Live for now, שבמסגרתו אמנים משתפים פעולה עם פפסי. האמנית הראשונה שהופיעה בקמפיין היא הזמרת ניקי מינאז', שהספוט בכיכובה עלה לאוויר בתחילת השנה.
עוד דווח כי במסגרת החוזה יוקם צוות קריאייטיב שתפקידו יהיה לפתח תוכן רלוונטי עבור הצדדים. ביונסה עצמה תעבוד באופן אישי על כל הפעילות הקשורה אליה. כבר בשלב הראשון צפויות פניה של הזמרת לעטר את פחיות המותג, והחברה תייצר מהדורה מוגבלת של הסדרה המיוחדת.
במקביל לקמפיין, צפויה הזמרת לקחת חלק במופע המחצית של סופרבול 2013, מופע שגם עליו לקחה פפסי חסות.
הקשר בין הצדדים נוצר לראשונה ב-2002, ומאז הזמרת כיכבה במספר גלי פרסום של החברה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.