משרד הפרסום מקאן-אריקסון מקים את מקאן וואלי, מרכז לשיווק דיגיטלי וניו-מדיה במצפה רמון. הקמת המרכז, בהשקעה של מאות אלפי שקלים, מתאפשרת בזכות השקעה של מקאן-אריקסון בשיתוף-פעולה עם מיכל רומי, יזמית ועורכת מגזין "כביש 40", שגם תנהל את המיזם.
מקאן וואלי יציע שירותי דיגיטל וניו-מדיה לבעלי עסקים קטנים ובינוניים מכל הארץ. בין היתר יספק המרכז שירותי ניהול דפי פייסבוק (לרבות המגזר הערבי והרוסי), קידום ממומן וקידום אורגני באינטרנט וברשתות החברתיות, שירותי מיתוג ועיצוב ובניית אתרים. ב
שנתיים הקרובות המשרד יקלוט עשרות עובדים, וצפוי עד 2018 לספק תעסוקה לכ-120 עובדים באופן ישיר וכ-120 עובדים באופן עקיף. בימים אלה החל תהליך גיוס לעובדים מתאימים בעלי תואר ראשון, שלא יחויבו להציג ניסיון קודם.
במסגרת פעילותו, טוענים במקאן-אריקסון, יעניק המשרד שכר זהה לתפקידים מקבילים במקאן-אריקסון בתל-אביב, השווה לשכר הממוצע המקובל בענף. העובדים החדשים יעברו 6 חודשי הכשרה, בתמיכת משרד התמ"ת.
בנוסף, בחודשים הקרובים יפתח מקאן וואלי קורסי הכשרה למקצועות הניו-מדיה לצעירי הדרום. משרד האוצר, משרד השיכון והמועצה המקומית מצפה רמון תומכים במיזם ויקצו משאבים לפיתוחו.
בשלב הראשון יפעל המרכז במבנה קיים בשכונת מגורים במצפה רמון, שהוכשר ושופץ בהשקעה כספית של מקאן-אריקסון. בימים אלה החל תהליך פיתוח סביבתי לטובת תושבי היישוב, הכולל הקמת גן שעשועים, נטיעת עצים, פינות ישיבה, שדרוג תשתיות ועוד.
הפיתוח הסביבתי מתאפשר הודות למענק כספי בסך 300 אלף שקל, שהתקבל מהמשרד לפיתוח הנגב והגליל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.