פחות משנה הספיקה להתקשרות בין משרד הפרסום זרמון DDB לבין חברת הנופש אופיר טורס. ל"גלובס" נודע כי זרמון מפסיק לשמש כמשרד הפרסום של החברה, אשר צפויה ככל הנראה לחזור לפעול באופן עצמאי.
על-פי מקורבים למשרד הפרסום, ההתקשרות עם אופיר טורס הופסקה לאחר שבמשרד הגיעו למסקנה כי "אופיר טורס לא יודעים לשלם".
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של אופיר טורס עמד ב-2010 על כ-6.5 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-2 מיליון דולר במחירים ריאליים. ב-2011 שמרה החברה על היקף כמעט דומה כ-6.9 מיליון דולר. ב-2012 ירד היקף הפרסום של אופיר טורס באופן משמעותי ל-4.1 מיליון דולר, שהם כ-1.2 מיליון דולר במחירים ריאליים.
לאופיר טורס אין ניסיון ארוך שנים בהתקשרויות עם משרדי פרסום. JWT ישראל היה משרד הפרסום הראשון של החברה, ועיקר עבודתה הפרסומית עם השנים נעשתה באופן עצמאי. עם זאת, בתחום האינטרנט, המהווה חלק משמעותי בפרסום של חברות מסוג זה, נעזרה אופיר טורס בשנים האחרונות בגורמים מקצועיים: בשלב הראשון טיפל בתקציב משרד האינטראקטיב I-CON. בהמשך, ועד היום, מטפל בתקציב ווב אימג מקבוצת פובליסיס.
מנכ"ל אופיר טורס, בועז וקסמן, מסר בתגובה כי אופיר טורס ממשיכה לעבוד עם זרמון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.