בן סבר, סמנכ"ל קריאייטיב בפובליסיס ישראל, עוזב את המשרד - כך נודע ל"גלובס". סבר מצטרף כעת למשרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב בתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב.
סבר מגיע מפובליסיס, לאחר שהיה חלק מהרה-ארגון במשרד. הוא נחשב לאחד הצעירים המבטיחים בענף. התפקידים המשמעותיים שלו לפני פובליסיס היו בבאומן-בר-ריבנאי, משם עבר לנהל את הקריאייטיב במשרד הפרסום יורו.
ביורו היה חתום סבר על שנתיים מוצלחות מאוד, שכללו הצבה גבוהה מאוד של המשרד בתחרות הפרסום המקומית קקטוס הזהב ומועמדויות מרשימות בתחרות הפרסום בקאן.
בפובליסיס עבד סבר לצד אמיר הספרי, במסגרת התפיסה של ניהול בשתי זרועות, אולם נראה כי לא חלה התקדמות בקצב הצפוי, והוא החל לחפש את דרכו החוצה.
במקביל, גליקמן גדל בשנתיים האחרונות וקיבל תקציבים גדולים דוגמת פרטנר והחברה המרכזית, שחייבו עיבוי דרמטי של הצוות הקריאטיבי ויצירת עתודה ניהולית.
בשלב הראשון הובא עידו קריב מיהושע TBWA, אך הרומן לא החזיק מעמד. עתה, כאמור, יצטרף סבר, ואילו בפובליסיס ישראל לא מתכוונים לצרף מנהל חדש במקום סבר, והספרי ימשיך לכהן כסמנכ"ל קריאייטיב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.