שינויים במערכי הפרסום של מוסדות לימודים להשכלה גבוהה: ל"גלובס" נודע כי משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ יטפל בתקציב הפרסום של המרכז האקדמי למשפט ועסקים רמת-גן. משרד הפרסום האחרון שטיפל בתקציב היה JWT ישראל.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של המוסד עמד על כ-2.1 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-750 אלף דולר במחירים ריאליים. ב-2011 עמד היקף הפרסום של המכללה על כ-1.6 מיליון דולר במחירי מחירון.
התקציב יכלול את כלל הפעילות הפרסומית, לרבות בנייה והתוויית האסטרטגיה השיווקית, תכנון והפקת קמפיינים, פעילות BTL, הפקת כנסים וועידות ופעילות הדיגיטל והמדיה החברתית של המותג. רות שטרית, יו"ר שטרית מדיה גרופ, אישרה את הדברים.
שינוי נוסף ייערך במערך הפרסום של המכללה האקדמית נתניה, שבו יחליף משרד הפרסום לעומק התודעה את דובצקי-זקס-אוברוצקי.
מכללת נתניה שומרת בשנים האחרונות על היקף פרסום קבוע, העומד על כמיליון דולר במחיר ריאלי. מנתוני יפעת עולה כי היקף הפרסום של המכללה עמד ב-2012 על כ-3.5 מיליון דולר במחירי מחירון - היקף זהה לזה שהושקע בפרסום ב-2011. ב-2010 פרסמה המכללה בהיקף מעט יותר צנוע - כ-3 מיליון דולר במחירי מחירון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.