משרד הפרסום ליאו ברנט ישראל (רגב-קויצקי) קוטף את הפרי הראשון של מינויו של גיא קלנר למנכ"ל המשרד: ל"גלובס" נודע כי תקציב הפרסום של חברת התיירות איסתא, שטופל ב-3 השנים האחרונות בענבר-מרחב-ניסן, עובר לליאו ברנט בעקבות מינויו של קלנר למנכ"ל.
קלנר אישר את הידיעה.
אין זה מהלך מפתיע, שכן בשנים האחרונות משמש קלנר כצלע המקצועית של איסתא בענף הפרסום. קלנר היה בעבר יו"ר דירקטוריון איסתא. כשהצטרף לענף הפרסום בתפקיד מנכ"ל ענבר-מרחב, הועבר אליו התקציב שטופל באותה תקופה בבאומן-בר-ריבנאי בהדרגה. בהתחלה הועבר תקציב האינטראקטיב, ולאחר מכן הועבר למשרד גם שאר תקציב החברה. עד לפרישתו שימש קלנר כמנהל המקצועי של איסתא בענבר-מרחב-ניסן.
לפני מספר חודשים קלנר קיבל החלטה לפרוש מענבר-מרחב-ניסן - זאת לאחר שהתברר כי לא יהפוך להיות שותף משמעותי.
כבר עם פרישתו השתלב קלנר בקבוצת פובליסיס ישראל - בתחילה כמי שאמור היה לפעול תחת יורם באומן כמנהל הפיתוח העסקי של הקבוצה, ובהמשך, כשפרשה מנכ"לית רגב-קויצקי הדר גור-אריה, מונה קלנר למנכ"ל המשרד.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי איסתא הוציאה בשנים האחרונות על פרסום בממוצע כ-2.5 מיליון דולר במחירי מחירון. במחירים ריאליים מדובר בכ-750 אלף דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.