רשת NBC, שמחזיקה בזכויות השידור של אולימפיאדת החורף 2014, עומדת לשבור את שיא ההכנסות מפרסום עבור האירוע.
אחרי שרשמה שיא של 700 מיליון דולר באירוע הקודם באולימפיאדת החורף בוונקובר 2010, היא צפויה להגיע לרף של 800 מיליון דולר הכנסות מפרסום במשחקי סוצ'י 2014.
השיא באירועים האולימפיים שייך כמובן לאולימפיאדת קיץ, זאת שנערכה בלונדון 2012, שהכניסה לרשת NBC כמיליארד דולר.
בתחילת השיווק חששו אנשי NBC כי ההפרש של 6 שעות בין שעות השידור ברוסיה וארה"ב יבריח את המפרסמים, אך הם מצידם הוכיחו כי האירוע אטרקטיבי מבחינתם, וברשת השידור מעריכים כי יצליחו למכור את כל מלאי הפרסום זמן רב לפני האירוע.
בין היתר, נחתמו כבר חוזים עם קוקה-קולה, AT&T וג'נרל מוטורס, ולדברי אנשי הרשת, גם מקדונלד'ס וחברת ויזה נמצאים על סף חתימה.
מצד שני, מפרסמות גדולות שלקחה חלק באירועים קודמים, כמו יצרנית המשקאות Anheuser Busch ורשת המלונות הילטון, החליטו לפי שעה לא לפרסם באירוע.
מחברת המשקאות Anheuser Busch נמסר בתגובה: "אנחנו חלק מצוות הספונסרים הרשמי של האולימפיאדה. פרסום בטלוויזיה הוא לא אמצעי הפרסום היחיד. אנחנו מאמינים בחדשנות ומעריכים כי נוכל לתקשר טוב יותר עם לקוחותינו באמצעות שיווק דיגיטלי ומדיה חברתית".
מהילטון לא נמסרה תגובה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.