התעשייה האווירית עורכת מכרז לבחירת משרד פרסום. בין המתמודדים נמנים משרדי הפרסום מקאן-אריקסון, באומן-בר-ריבנאי, y&r ישראל ועוד - כך נודע ל"גלובס".
התעשייה האווירית שונה מאוד במהותה ממפרסם רגיל. לא מדובר בחברה שפרסמה עד עתה באופן כלשהו לקהל הרחב, ונראה כי הזרז להתקשרות עם משרד פרסום הוא העובדה שהחברה מציינת השנה 60 שנות פעילות.
כפועל יוצא מכך שלא מדובר במפרסם מנוסה, גם הליך המכרז עצמו שונה בשלב זה מהליכי מכרז רגילים, והדגש בו הוא על היבט לוגיסטי-מסחרי, שבמסגרתו נדרשים המשרדים להסביר כיצד בונים תהליך מיתוגי, מה השלבים בדרך, להציג תהליכי מחקר, לימוד החומר וכדומה.
בשלב זה לא מדובר בהצגת יכולות אסטרטגיה או קריאייטי,ב ולכן גם לא ניתן למתמודדים בריף.
התעשייה האווירית, שהוקמה בשנת 1953, היא חברה ממשלתית העוסקת בייצור ובפיתוח מוצרי תעופה וחלל, מערכות ביטחוניות וצבאיות ומוצרי אלקטרוניקה. מאחר שהחברה אינה משרד ממשלתי, היא אינה מחויבת לפרסם באמצעות לפ"מ. במהותה היא דומה יותר לחברת החשמל, שגם לה יש מנדט להתקשר עם כל משרד שתחפוץ בו, כל עוד תקיים הליך מכרז תקין.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.