תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

מהו פרויקט כלכלה על הבר?

כלכלה על הבר הוא פרויקט הפקה ותוכן ייחודי, השם לו למטרה את הנגשת המידע הכלכלי והחינוך הפיננסי לציבור הרחב ■ במסגרת הפרויקט מתקיימים דיונים פתוחים בפאבים נבחרים ברחבי הארץ

כלכלה על הבר / צילום: סימה לנדא
כלכלה על הבר / צילום: סימה לנדא

כלכלה על הבר" של "גלובס", בשיתוף בנק לאומי ומיטב-דש, הוא פרויקט הפקה ותוכן ייחודי השם במוקד את חשיבות הנגשתו של מידע כלכלי לציבור הרחב בכלל ואת נושא החינוך הפיננסי בפרט. במסגרת הפרויקט יקיים "גלובס" הרצאות ודיונים פתוחים בפאבים נבחרים ברחבי הארץ, לקידום תחום החינוך הפיננסי בארץ ולטובת הידע הכלכלי של הציבור.

המרצים יהיו מומחים לכלכלה מהאקדמיה ושוק ההון, אשר ישוחחו עם הקהל הרחב על נושאים מגוונים ובעלי עניין לציבור - מהשקעות בבורסה ותקציב המדינה, דרך מחירי הדירות וכלה ביזמות, היי-טק וסוגיות חברתיות.

אירועי הפרויקט מתקיימים בת"א, ירושלים ,חיפה, ראשל"צ ובאר שבע.