יורם באומן, יו"ר קבוצת פובליסיס בישראל, החליט שלא להתמודד על תפקיד יו"ר איגוד חברות הפרסום - כך נודע ל"גלובס".
בשבועות האחרונים הופעלו לחצים על באומן כדי שיתמודד על התפקיד. באומן, שעסוק בשנה האחרונה בניהול ובחיזוק הקבוצה בישראל, לא שש לקחת עליו את התפקיד, אך מאחר שנדמה היה כי אין בכיר בתעשייה שמוכן לקחת זאת על עצמו, הוא נעתר לבקשות.
כפי שנחשף ב"גלובס", באחרונה התברר כי אמיר גיא, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום אדלר-חומסקי, מעוניין להתמודד על התפקיד.
בשלב הראשון הגיב על כך באומן ל"גלובס" ואמר כי יתמודד בכל זאת, אך עתה החליט לחזור בו. עם זאת, באומן הודיע להנהלת האיגוד כי יסייע בפרויקטים נקודתיים ויירתם לעזרה לפי הצורך.
המשמעות היא שאם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, ייבחר גיא לתפקיד יו"ר האיגוד, ותהיה זו הפעם הראשונה שבה מי שנחשב לדור הצעיר של הענף ייתן באיגוד את הטון.
ההצבעה היא חותמת רשמית
הבחירות לתפקיד היו"ר ולחברי הנהלה חדשים אמורות להתקיים החודש. לאורך שנים מקובל בענף כי המינוי ליו"ר איגוד חברות הפרסום נקבע בסיכום מוקדם בין המשרדים החברים באיגוד. במצב כזה הופכת ההצבעה למעין חותמת רשמית על החלטה שהתקבלה מראש.
בשיחה עם "גלובס" לפני מספר ימים אמר גיא כי הוא חושב שהגיע הזמן להעביר את המושכות לדור חדש. "גם בענף הפרסום וגם אצל המפרסמים התחלף דור, האג'נדה השתנתה, ויהיה נכון שמי שיטפל בזה יהיה מישהו מהדור החדש", אמר אז, והבהיר כי לתפיסתו יש טווח רחב של נושאים שיש לטפל בהם במהירות, בהם יצירת חיבור חזק יותר בין ענף הפרסום למפרסמים, החזרת הפוקוס בענף למקצוענות ולקריאייטיב, טיפול בתחרות הקקטוס ועוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.