תקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה יצא למכרז - כך נודע ל"גלובס". השבוע הסתים שלב הגשת המסמכים הראשוני, ונראה כי כ-8 משרדי פרסום בחרו להשתתף.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה עמד על כ-4.3 מיליון דולר במחירי מחירון בשנת 2012. מתחילת השנה הושקעו בפרסום כ-560 אלף דולר.
תקציב האוניברסיטה הפתוחה מנוהל מאז 2009 במשרד הפרסום גלר-נסיס או בשמו היום פובליסיס ישראל. המשרד קיבל את התקציב בתום מכרז בו לקחו חלק 4 משרדים.
כמו רוב המכללות והאוניברסיטאות, חלק ניכר מתקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה מופנה לפעילות באינטרנט, ולכן זכה גלר-נסיס בתקציב, בין היתר תודות לשיתוף-פעולה של מה שהיו אז שתי זרועות של קבוצת פובליסיס בישראל: גלר-נסיס באוף ליין וארק אינטראקטיב באינטרנט.
שלא לייחוס מספרים גורמים בענף כי המכרז כולל מספר סעיפים בעייתיים - למשל דרישה למחיר מדיה קבוע למשך 3 שנים שהם אורך החוזה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.