7 שנים אחרי שהפך את אתר האינטרנט של קשת לאחד המובילים בישראל, יובל נתן עוזב את תפקיד המנהל והעורך הראשי של mako לטובת תפקיד מנכ"ל Screenz, חברה-בת של קשת בשיתוף עם חברת The Box, שעוסקת בתחום הקרוס-מדיה (Cross Media) בעולם.
נתן (41), המשמש גם כחבר הנהלת זכיינית ערוץ 2 קשת, יסיים את תפקידו הנוכחי בתקופה הקרובה ויצטרף ל-Screenz. חברת Screenz יצאה לדרך באוקטובר 2011 במטרה להציע פתרונות דיגיטליים משולבים לחברות מדיה וטלוויזיה, כמו אפליקציות מתקדמות וכדומה, שיאפשרו שילוב של אמצעי מדיה.
נתן מחליף בתפקידו את אלדר רפפורט, ששימש כמנכ"ל Screenz בתקופת הקמתה, וכעת יעבור לכהן כמנהל הסטודיו, הכולל את יחידת הקריאייטיב ופיתוח המוצרים.
ההודעה על מינוי מחליף לנתן כמנהל והעורך הראשי של mako תצא בימים הקרובים, כשהכיוון הוא למנות איש תקשורת בכיר מחוץ למסדרונות קשת.
נתן נחשב לאחד האנשים הבולטים בקשת ושימש בעבר כעורך הראשי של ערוץ ההומור והסאטירה "ביפ", ששודר בעבר בהוט.
נתן, לשעבר מקים ועורך הראשי של מגזין הטלוויזיה "רייטינג" ומבקר הטלוויזיה של "ידיעות אחרונות" ו"מעריב", היה שותף להקמת אתר mako, שעלה לאוויר באוקטובר 2008.
לפי נתוני ועדת מדרוג הגלישה בישראל, אתר mako הוא האתר הישראלי השלישי בפופולריותו ובחודש מאי גלשו אליו 1.7 מיליון גולשים בפועל עם ממוצע יומי של 348 אלף גולשים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.