חברת הסלולר פרטנר החליטה להתמקצע בתחום מכירות ציוד הקצה ותקים חטיבה קמעונאית שתקדם פעילות זו - כך נודע ל"גלובס".
במסגרת זו שכרה החברה את שירותיו של אפי רוזנהויז, מי ששימש בעבר כסמנכ"ל מכירות בפרטנר ועד לאחרונה שימש כנשיא שופרסל. רוזנהויז מגבש בימים אלה תוכנית עבודה לפרטנר שתובא לאישור מנכ"ל החברה חיים רומנו.
המטרה בהקמת חטיבת הקמעונאות הוא לייצר התמחות בכל נושא ציוד הקצה, וזאת לאור העובדה שבישראל, כמו בשאר העולם, מכירות ציוד הקצה הולכות וגדלות מצד הרשתות והחנויות הפרטיות, ואילו נתח השוק של המפעילים יורד.
בשנה האחרונה, בעקבות הרחבת התחרות בסלולר והעובדה שנאסר על המפעילים לסבסד מכשירים במסגרת הצעותיהם ללקוחות, ירדו ההכנסות של חברות הסלולר ממכירות ציוד קצה, ויותר ויותר רשתות וחנויות פרטיות החלו לעסוק ביבוא מקביל ולהתחרות במפעילים וביבואנים המקוריים.
ל"גלובס" נודע כי בפרטנר שוקלים אם להקים את הפעילות במסגרת של חנויות פרטנר או לשתף פעולה עם רשתות קיימות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.