קבוצת טלכלל רוכשת ב-5 מיליון שקל את "לידים", חברת פרסום ושיווק מבוסס תוצאות. "לידים" מתמקדת בייצור לידים בערוצי אונליין ואופליין. רכישה זו מצטרפת לסדרת רכישות שערכה קבוצת טלכלל ב-3 השנים האחרונות.
קבוצת טלכלל כוללת עתה 9 חברות-בנות הנותנות פתרונות לעסקים בתחומי שירות, מכירה, שיווק, טכנולוגיה, פעילות דיגיטלית ועוד.
"לידים" זיהתה את המעבר לפרסום מבוסס תוצאות לפני מספר שנים והייתה חלוצה במכירת פרסום מבוסס תוצאות. היא מעניקה ללקוח פתרון כולל של איסוף לידים מהאינטרנט וממדיות שונות ומגוונות.
קבוצת טלכלל מציעה מגוון פתרונות כולל ללקוחותיה, החל מיצירת הליד, דרך ביצוע המכירה בפועל, שירותי קד"מ ופרויקטים במיקור חוץ. כל אלה מאפשרים ללקוחות קבוצת טלכלל להגדיל הכנסות באופן מיידי תוך צמצום הסיכון הכרוך בהגדלת מערך כוח-אדם פנימי, מבנים וטכנולוגיה.
"רכישת לידים היא סינרגית לעסקי טלכלל, והיא תסייע לטלכלל להרחיב את גלריית השירותים שהיא מציעה ללקוחותיה העסקיים", אמר יואב בן-יקר, מנכ"ל קבוצת טלכלל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.