מנצ'סטר יונייטד, אחד המועדונים הגדולים ביותר בכדורגל העולמי, הצטרף היום (ד') באיחור ניכר לטרנד שיתר הקבוצות גילו כבר מזמן: הטוויטר.
אלופת אנגליה פתחה הבוקר את הטוויטר הרשמי שלה, והתייחסה בציוץ הבכורה שלה לחילופי המאמנים שהתבצעו באולד טראפורד הקיץ - דייויד מויס שנכנס לנעליו של סר אלכס פרגוסון, ששימש בתפקיד המנג'ר במשך 27 שנים רצופות: "עידן חדש, אותה הרוח. העונה החדשה מתחילה כאן. בואו נעשה את זה".
כעת, בחלוף 3 שעות מרגע שפתחה את החשבון שלה ברשת המיקרו-בלוגינג, הספיקה יונייטד כבר לצבור למעלה מ-150 אלף עוקבים. יונייטד הפכה לקבוצה האחרונה מבין 20 קבוצות הפרמיירליג האנגלית שמחזיקה בחשבון טוויטר.
על-פי אתר sportsfansgraph, מועדוני הכדורגל בעלי כמות העוקבים הגדולה ביותר בטוויטר הם: ריאל מדריד (ספרד) - 7.9 מיליון; גלטסראיי (טורקיה) - 2.7 מיליון; ארסנל (אנגליה) - 2.4 מיליון; צ'לסי (אנגליה) - 2.2 מיליון; ליברפול (אנגליה) - 1.8 מיליון.
בפייסבוק, אגב, הנוכחות של יונייטד יותר ותיקה ומתקדמת, עם 34.2 מיליון אנשים מרחבי העולם שכבר עשו "לייק" לעמוד של המועדון (מקום שלישי מבין מועדוני הכדורגל בעולם, אחרי ברצלונה וריאל מדריד).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.