רשת השיווק מגה תפעל לצמצום שטחי מסחר עודפים, תערוך שינויים בפורמטים העירוניים והאזוריים ותשנה כליל את כל מערך שרשרת האספקה.
אלה הם חלק מהצעדים שכוללת התוכנית האסטרטגית של הרשת שהוצגה הבוקר (ה') בכנס אנליסטים שהתקיים במגדלי עזריאלי בתל-אביב. הכנס נערך בהשתתפות יו"ר קבוצת אלון, דודי ויסמן, ומנכ"ל רשת מגה, מוטי קרן.
קרן, שהציג את האסטרטגיה, אמר שהיא כוללת 3 יעדים: הגדלת נתח השוק, הגדלת מספר הלקוחות והגדלת הרווחיות.
לדברי אנליסטים שנוכחו במפגש, הנהלת הרשת מסרה כי היא תפעל לשיפור חוויית הלקוח בסניפים ותציע "משהו שונה", אך לא מסרה פרטים מעבר לכך.
עוד מסרה הנהלת הרשת כי תפעל להקטנת ימי המלאי, צעד שעשוי לשפר את תזרים המזומנים של הרשת.
קרן גם התייחס למדדים השונים, כמו למשל שיעור הרווחיות התפעולית העומד על 5%-6% וההוצאה על סדרנות, ואמר כי הרשת עוקבת אחרי המגמות העולמיות והבנצ'מרק העולמי בכל תחום, והשאיפה היא להגיע לבנצ'מרק העולמי.
בהתייחס לכוח-האדם במגה, נמסר כי הרשת לא תגדיל את כוח-האדם אלא תנייד עובדים בין הסניפים.
קרן, שנכנס לתפקידו לפני חודשים אחדים, עסק מאז בגיבוש תוכנית אסטרטגית למגה שתחזיר אותה למסלול רווחיות, וזאת לאחר שהרשת הציגה רווח תפעולי שלילי ברבעון הראשון של השנה.
הנהלת הרשת מסרה גם כי התוכנית האסטרטגית כוללת גם שינויים פרסונליים בהנהלה, בלוגיסטיקה, בשיווק ובגורמי המטה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.