אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, תקציב הפרסום של פיצה האט יעבור למשרד הפרסום פובליסיס ישראל. התקציב טופל בשנתיים האחרונות במשרד הפרסום ענבר-מרחב-ניסן.
תקציב הפרסום של פיצה האט עבר בשנים האחרונות מספר ידיים, למרות שמדובר בתקציב קטן יחסית.
בימים שהשליטה ברשת הייתה בבעלות דור-אלון שבשליטת דודי ויסמן, התנהל התקציב במשרד הפרסום שטרית מדיה גרופ. לאחר שהרשת נמכרה, נערך מכרז למציאת משרד חדש. למשתתפים אמנם היה ברור שלא מדובר בתקציב גדול, אך האפיל הבינלאומי של המותג קסם למשרדים, ובמכרז זכה ענבר-מרחב-ניסן.
במכרז הוגדר למתמודדים תקציב צפוי של כ-2 מיליון שקל. בפועל הושקע בפרסום הרבה פחות: מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי ב-2011 פרסמה הרשת בהיקף של 100 אלף דולר בלבד, ב-2012 גדל התקציב לכ-970 אלף דולר, ומתחילת השנה צנחה ההשקעה לכ-100 אלף דולר.
עם זאת, יש לזכור כי בקטגוריה קיימת מתמודדת חזקה המשקיעה בפרסום ואף רואה מכך תוצאות: מדובר במותג דומינו'ס פיצה, שעושה עבודה אינטנסיבית עם הפרזנטור מאור כהן. העבודה הפרסומית שנעשתה למותג אף זכתה בהכרה של התעשייה. בתחרות האפי האחרונה זכתה דומינו'ס פיצה, יחד עם מקאן-אריקסון שמטפל בתקציב, בפרס האפי פלטיניום.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.