מנצ'סטר יונייטד ממשיכה להוכיח את כוח השיווק הגלובלי העצום שלה. המועדון חתם השבוע על הסכם עם פירמת הפיננסיים האפריקאית afb, שתשיק כרטיסי אשראי ממותגי מועדון הכדורגל בקניה (ר' תמונה). זאת במסגרת אסטרטגיית השיווק החדשנית של הקבוצה להיחשף לכמה שיותר טריטוריות ברחבי העולם.
מדובר על עסקת כרטיסי האשראי ה-12 של אלופת אנגליה ברחבי העולם. מוקדם יותר השנה, חתמה הקבוצה עם דניזבנק כפרטנר בטורקיה בקטגוריה זאת; גם בנק CCB, השני בגודלו בסין, חתם על שת"פ דומה עם המועדון, כמו גם בנק BIDV בווייטנאם. ההסכם החדש הוא הראשון מסוגו ביבשת אפריקה.
afb מעסיק כ-1,500 עובדים ברחבי אפריקה, שמשרתים כ-45 אלף לקוחות. ההכנסות השנתיות של הגוף עומדות על כ-20 מיליון דולר.
ביונייטד, שחתמו עם afb על הסכם לחמש השנים הבאות, מעריכים כי כ-5.5 מיליון תושבים בקניה אוהדים את הקבוצה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.