תקציב הפרסום של מותג החיתולים BabySitter יטופל במשרד הפרסום פובליסיס ישראל.
כזכור, ארי מלמוד, מנכ"ל פובליסיס, שימש במשך מספר שנים כמנכ"ל חברת חוגלה-קימברלי, המשווקת את חיתולי האגיס בישראל.
חיתולי BabySitter, שמשווקים על-ידי חברת DPL מקיבוץ עמיר, הושקו לפני כשנתיים כמותג "ואליו פור מאני", ואת שלבי החדירה הראשונים לשוק עבר המותג כמעט ללא תמיכה פרסומית. כיום משווקים החיתולים בשוק הפרטי ובאחרונה אף ברשת שופרסל. החברה מדווחת על נתח שוק של 15%.
שוק החיתולים בישראל נשלט על-ידי שתי חברות: חוגלה-קימברלי, המשווקת את המותג האגיס; ופרוקטר&גמבל, המשווקת את פמפרס. שני המותגים נהנים מתדמית מותגי פרמיום, וההשקעה הפרסומית בהם נכבדה.
יש להניח כי שחקן חדש ששואף להיכנס לשוק ולמתג את עצמו כאלטרנטיבה ייאלץ להשקיע בפרסום. בהנחה ש-BabySitter ישאפו להמשיך לשמור על מחיר לא גבוה, סביר שההשקעות בפרסום לא יהיו גבוהות מאוד.
עם זאת, בחברה טוענים כי בכוונתם להשקיע במותג כ-6 מיליון שקל בשנה הקרובה.
לדברי עינב אדיב-ברר, מנכ"לית DPL, "במהלך השנה האחרונה ביסס המותג את מעמדו בשוק הישראלי, תוך עמידה ביעדיו העסקיים. מטרתנו העיקרית היא להמשיך בתנופה, ולטובת העניין בחרנו להרחיב את מערך הקריאייטיב".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.