המפרסמים ממשיכים להתכונן לסופרבול, ואחד החידושים צפוי להיות מכיוון חברת H&M, שתאפשר לרכוש את מוצריה באמצעות שלט הטלוויזיה. חברת האופנה מתכננת לשדר פרסומת של 30 שניות במהלך הרבע השני של המשחק, שתפתח אפשרות לבעלי טלוויזיות חכמות של סמסונג לרכוש באופן מיידי את הקולקציה שמוצגת בפרסומת.
מדובר בקולקציית ההלבשה התחתונה של הכדורגלן לשעבר ואייקון האופנה דיוויד בקהאם. לדברי החברה, הזמנת המוצרים לא תבוא על חשבון השידור החי של המשחק. לצופים שיבקשו לקנות את המוצרים תיפתח חלונית עם מידע על הקולקציה וכמובן אפשרות להזמין אונליין.
מלבד הסופרבול, לצופים תהיה אפשרות לקנות את המוצרים דרך ערוצי הקניות הרגילים בטלוויזיה.
מקורות בתעשייה טוענים כי מדובר בפעם הראשונה שבה ניתן לבצע רכישות אונליין באמצעות טלוויזיות חכמות. עד כה, ממשקים דומים התבססו על הפלטפורמה של ממירים של הכבלים או הלוויין.
על-פי הערכות של חברת eMarketer, כ-22.6 מיליון בתי-אב בארה"ב מחזיקים בטלוויזיות חכמות, מה שמהווה קרוב ל-20% מבתי-האב במדינה. כעת נותר לראות כמה צופים יסיטו את תשומת-לבם מהמשחק לטובת קניות אונליין.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.