משרד הפרסום "לעומק התודעה" יטפל בתקציב הפרסום של רשת BBB בורגוס בורגר בר, שהיקפו כ-2.5 מיליון שקל.
BBB היא רשת מסעדות בורגר בר בסגנון דיינר אמריקאי. הרשת הוקמה לפני כעשור ומונה כיום 22 סניפים בפריסה ארצית. הרשת מפעילה מועדון לקוחות דיגיטלי המונה כ-50 אלף לקוחות וכ-200 אלף חברי מועדון.
עד עתה התמקד עיקר הפרסום של הרשת בקמפיינים של חסויות, שיתופי-פעולה וסרטונים באינטרנט. משרד הפרסום האחרון שטיפל ברשת הוא אלמוג-דביר. בין הקמפיינים שיצר המשרד בלט קמפיין שבו הזמינה הרשת את לקוחותיה לצלם את מגוון האפשרויות הכי משעשעות, הזויות, מאתגרות או יוצאות דופן שאפשר לעשות עם ההמבורגרים, ואז להעלותם לדף פייסבוק של הרשת.
לדברי אהובה תורג'מן, מנכ"לית BBB, במהלך שנת 2014 מתכוונת הרשת להמשיך להתרחב ולחזק את הערכים המבדלים אותה בתחום, ובמקביל להמשיך לחזק את ערך המותג שלה בעיני הצרכנים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.