פחות משנה של עבודה משותפת הספיקה למשרד הפרסום גיתםBBDO ולרשת האופנה ONOT: ל"גלובס" נודע כי ההתקשרות בין הצדדים הסתיימה בשל מחלוקת על תנאים מסחריים.
אין זו הפעם הראשונה שתנאים מסחריים משמשים עילה לפרידה של ONOT ממשרד הפרסום שלה: גם עם המשרד הקודם של הרשת - פובליסיס ישראל - הופסקה ההתקשרות על רקע זה, וגם אז אחרי תקופת התקשרות קצרה יחסית.
עם זאת, המשרד שקדם לפובליסיס - פרסום אברהם - שימש כמשרד הפרסום של הרשת במשך תקופה ממושכת של כ-5 שנים.
תחת טיפולו של פרסום אברהם הובילו את הרשת לא מעט פרזנטוריות מפורסמות, בהם הסטייליסטית סנדרה רינגלר, שהופיעה באחד הקמפיינים כאוטוריטה המקצועית של הרשת בתחום הסטיילינג, לצד הדוגמניות ברטי וינטר ורותי המאירי.
בהמשך גויסה לתפקיד הפרזנטורית הזמרת מרינה מאקסימיליאן בלומין, שהובילה את פרסומי הרשת מ-2010 ועד לעונה האחרונה, אז הוחלפה על-ידי הדוגמנית מיכאלה ברקו.
הסיבה להחלפתה של בלומין הייתה ירידתה במשקל. מאחר ש-ONOT ממוצבת כרשת של "נשים אמיתיות", המראה החדש של בלומין לא תאם את רוח המותג, והיא הוחלפה. גיתם הספיקו להעלות קמפיין רחב עם ברקו, עד שהוחלט על הפסקת ההתקשרות.
רשת ONOT מוחזקת בבעלות פרטית של משפחת שמע ומשפחת יפת. היא הוקמה בשנת 1979 ומתמחה בעיצוב אופנת נשים החל ממידה 42. כיום מפעילה הרשת 60 סניפים ברחבי הארץ,
עמית לבני, מנכ"ל משותף בגיתם BBDO, אישר את הידיעה ומסר בתגובה כי הפרידה נעשתה בהחלטה משותפת על רקע חילוקי דעות מסחריים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.