רשת האופנה ג'אמפ עוברת ידיים שוב: רשת האופנה ONOT רוכשת את רשת ג'אמפ מידי חברת גלובל ריטייל תמורת 800 אלף שקל בלבד.
העסקה מגיעה 7 חודשים אחרי קריסתן של רשתות האופנה ml וג'אמפ, שהיו בבעלות איש העסקים אבי מלכה, ונמכרו בסופו של דבר באמצעות בית המשפט לגלובל ריטייל.
ג'אמפ, שהוקמה על-ידי מנחם קופיץ, נרכשה תחילה על-ידי קבוצת המשביר. בשלב השני, ולאחר שנקלעה לקשיים כספיים, היא נרכשה על-ידי אבי מלכה באמצעות בית המשפט. בפעם השלישית היא נרכשה כאמור על-ידי גלובל ריטייל, וכעת מדובר במכירה הרביעית של הרשת.
רשת ג'אמפ מונה היום 23 סניפים, שכחמישה מתוכם פועלים בזכיינות.
לדברי יואב שמע, מנכ"ל ומבעלי רשת ONOT, "אני מאמין במותג ג'אמפ. אנחנו יודעים שאנחנו יכולים להפעיל אותו הרבה יותר טוב מהאופן שבו הוא הופעל, ויש לנו מרלו"ג בשוהם שיכול לקלוט בקלות עוד רשת. אנחנו יודעים לייצר טוב ומתכננים שבתוך 3 שנים יהיו לנו 50 סניפים".
- מה מחזור המכירות הנוכחי של ג'אמפ?
"אי-אפשר לדעת בדיוק".
- זה מותג שנחבט, והנזק כבר נגרם. למה להמשיך עם המותג הזה?
"נדע להרים אותו. אנחנו מרגישים שזה המקום הטוב בשבילנו".
רשת ONOT, שהוקמה בשנת 1979, נמצאת בבעלות משפחות שמע ויפת. הרשת פונה לנשים בגילאי 27-60 ומונה 62 סניפים, שמונה מהם בזכיינות. לדברי שמע, מחזור המכירות של הרשת הוא קצת יותר מ-100 מיליון שקל (ללא מע"מ). לרשת יש מועדון לקוחות המונה 200 אלף נשים, והפרזנטורית שלה היא מיכאלה ברקו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.